GITD - treść główna

„Dostawa kopert z nadrukiem na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego”.

Data zamieszczenia: 12-08-2021

Termin składania ofert upłynął: 20-08-2021 o godzinie 08:00

Oferty należy składać mailowo do dnia 20 sierpnia 2021 r. do godz. 08:00, na adres e¬mail: martyna.siwek@gitd.gov.pl, w temacie wiadomości wpisując „Oferta – Dostawa kopert z nadrukiem na potrzeby Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego”.

Osobami uprawnionymi do kontaktów ze strony Zamawiającego są:

Martyna Siwek - tel.: 22 220 44 55, adres e-mail: martyna.siwek@gitd.gov.pl

 

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityki prywatności