GITD - treść główna

Dostawa wyposażenia dla Inspektorów ITD.

Data zamieszczenia: 15-10-2021

Termin składania ofert upłynął: 25-10-2021 o godzinie 11:00

Oferty należy składać mailowo do dnia 25 października 2021 r., do godz. 11:00, na adres e-mail: urszula.wrona@gitd.gov.pl w formie wypełnionych formularzy.

• załącznik nr 1 do zaproszenia – Formularz ofertowy wraz z Formularzem cenowym.

W treści wiadomości proszę wpisać:„Oferta –wyposażenie dla Inspektorów ITD”

Osobą uprawnionym do kontaktów ze strony Zamawiającego jest: Pani Urszula Wrona - tel.: 22 220 49 87, adres e-mail: urszula.wrona@gitd.gov.pl

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, prowadzone w formie zapytania ofertowego. Szacowana wartość zamówienia nie przekracza w złotych równowartości kwoty 130 000 ,00 zł netto.

 

RODO – informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się pod adresem: archiwum.gitd.gov.pl/polityka-prywatnosci/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych/

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje

Przejdź do strony polityki prywatności